mandag, juli 18, 2011

Another Monday !

Så blev det mandag igen. Har været i sorggruppe og mødtes med min mor inden og efter da hun alligevel var i København. Jeg ville gerne vise et billede af hende, men hun græd altså på alle billederne pga. det brev jeg havde skrevet til min far, så i må nøjes med hendes drikkelse. 


Det var rart endelig at se at mit dumme lille coolpix godt kan tage pæne billeder.
Se selv - jeg prøvede at tage billeder af regnen senere og what do you know? Kameraet kom med. 
Jeg elsker regn. Eller vent .. Understatement. Jeg ELSKER regn og vil bare så gerne kunne tage flotte billeder af det.


Men det var rigtig rart at rende lidt rundt sammen med hende. Vi fik købt en julegave til mig, haha. 1. sæson af Fringe stod ligepludselig til 75kr. i Accord og normalprisen er altså de der dumme 250kr.
Hun købte også en masse malegrej til mig i Søstrene Grene fordi hun så gerne vil have jeg laver noget kreativt.  Det er sgu dejligt, at selvom jeg mangler min fantastiske fader, så har jeg stadig et styk fantastisk mor.


Så nu vil jeg sætte noget Bowie på pladespilleren og se om min fantasi sætter igang. 
Ellers vil jeg sætte mig ned og se "Welcome To The Rileys". Jeg bager jo lidt på Kristen Stewart efter jeg så "The Runaways".

1 kommentar:

NANCYXO sagde ...

mmm the drink looks delish =]


nancyxo