søndag, september 09, 2012

OK, HERE WE GO

Yes, normalt ville jeg aldrig vise disse, for jeg kan godt selv lide dem.
Det er ikke andet end random skitser, der ikke har taget noget tid overhovedet, men alligevel ..
Jeg går udfra de fleste egentlig godt kan følge mig, right?
-
Anyways, den første er inspireret af Oleg Dou, hvilket er meget tydeligt. Hun minder mig lidt om Natalie Portman i 'V for Vendetta'. Er det mig der er helt galt på den?
Den næste fik en uheldig næse-skygge der irriterer mig grænseløst og hendes hage er helt i kage, høhø, men jeg synes det er en sjov måde at lave skygger på jeg har gang i på begge. Det bliver jeg nok ved med lidt endnu.

6 kommentarer:

hende C.. sagde ...

dine tegninger er sindssygt gode, sofistikerede, anderledes og karakteristiske. er helt vild med dem! virkelig kunstneriske.. de har kant, og er helt specielle i udtrykket. du har virkelig talent!hvis jeg synes jeg kunne være det bekendt, havde jeg satme spurgt om du ikke ville prøve at male, tegne og definere mig.

Stine sagde ...

Eeeeeeeeej Christina, tusind millioner gange en million TAK !!!
:D

hende C.. sagde ...

sender lige mit svar på din kommentar på min blog her, så jeg er sikker på at du ser den:
det var da så lidt, du fortjener virkelig at få mere credit end du får, og jeg er glad for at min kommentar vakte så meget glæde! du skal sgu vide hvor dygtig du er. desuden tusind tak for din ros omkring min blog!

den der ps. invending kunne jeg pænt godt lide... vil du virkelig tegne/definere mig? årh jeg glæder mig til at se resultatet. hvor er det pænt af dig Stine! tag dig alt den tid du skal bruge. når den er færdig må du meget gerne sende resultatet til min mail christinagirl@hotmail.dk
puh, jeg prøver at holde min begejstring nede. hæhæ :-)

hende C.. sagde ...

og så må du endelig sige til hvis du mangler flere billeder, har spørgsmål eller andet.

Stine sagde ...

Hvor er du altså sød :)

Ja da, hvorfor ikke? Det er jo en udfordring og så er du meget karakteristisk, hvis man kan sige det sådan :) Jeg skal nok sende på mail når jeg engang er færdig, promise.

hende C.. sagde ...

du er ligeså sød!
er jeg meget karakteristisk? hvorfor? hvordan?
ihhh det ser jeg virkelig frem til.