onsdag, juli 20, 2011

Hjemvendt fra Hogwarts !

Er lige kommet hjem fra bio og den nyeste Harry Potter film. Normalt kan jeg sagtens være kritisk overfor film, men ikke HP filmene. Jeg har så heller ikke læst bøgerne, men jeg synes bare altid de er magiske og flotte. Egentlig var jeg somewhat af en HP kritiker til at starte med, men en dag kedede jeg mig så meget hjemme hos min eks-kæreste at jeg så de 4 første i rap. 
Siden har jeg været i biografen hver gang der er kommet en ny.
Jeg føler mig altid så inspireret når jeg ser fantasy-film, så nu vil jeg rydde op og se om jeg ikke kan male lidt !

2 kommentarer:

Anna Dinesen sagde ...

Jeg vil også snart gerne se den nye Harry Potter!
Er iøvrigt lige blevet fast læser af din blog, den er virkelig fed! :-)

kig forbi, hvis du har lyst:
www.annadinesen.blogspot.com

Stine sagde ...

Årh tak :) Og ja, det forstår jeg godt! Den kan også varmt anbefales herfra som du kan se.
Jamen det vil jeg da gøre (: