fredag, august 12, 2011

Blogaward !

Jeg har fået en blogaward af søde Tulle fra 'The Thoughts of a Navi' og hun skriver endda 'Den Seje Blog'. Hvem kan stå for det? Ikke mig. 
Nå, men jeg har hele tiden været lidt imod konceptet, men det er sikkert fordi jeg ikke havde fået en, haha. 
I hvert fald hopper jeg med på vognen fordi jeg faktisk blev helt glad da jeg fik den - og jeg håber da på at de 5 jeg vælger også bliver det :)


Regler:

Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af.
Man skal svare på fem spørgsmål.
Man skal sende awarden videre til fem andre bloggere, der har mindre end 100 faste læsere.

Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg gjorde det faktisk på opfordring af min psykolog, fordi hun mente det ville være godt for mig at have en form for kreativt outlet. Jeg mistede jo min far i november sidste år og jeg gik bare rundt hjemme hos min mor og var fuldstændig lost i flere måneder. Da jeg begyndte at blogge havde jeg noget at beskæftige mig med der kunne fjerne fokus lidt fra håbløsheden og så blev jeg bidt af at kunne dele noget der var vigtigt/interessant for mig.

Hvilke blogs følger du?
Mange forskellige. I starten kun de store mode blogs, men jeg synes efterhånden mange af dem er uinteressante. Lige nu synes jeg billede blogs, kreative blogs og musik blogs er spændende, men jeg skal kunne føle noget når jeg læser med. Billeder skal helst skabe en stemning i mig, kreativiteten skal inspirere mig og musikken skal være alsidig. 

Favoritfarver:
Jeg bliver gladere og gladere for rød, men primært sort, grå og lilla.

Favoritfilm:
Det er jo umuligt. Jeg er filmnørd og vil gerne arbejde med film en dag, så der er sgu mange. Genremæssigt er jeg mest til Sci-fi, fantasy og horror. Ej okay. Jeg vælger Ringenes Herre. Jeg får en mod på livet som kun de kan give mig, men samtidig forbinder jeg dem, med lidt vemod, med min far. 

Hvilke lande vil du gerne besøge?
Jeg er ikke ligefrem den store globetrotter. Jeg vil bare gerne til ørkenstaterne i USA og Disneyland, haha.

Jeg sender blog-awarden videre til:

Michelle fra City Voices
Christine fra Deer In Street Lights
Emilie fra Blog by Emilie
Hende fra Sansan

---
Og så har jeg 15 faste læsere nu. Tak. Det er dejligt at der er nogen der gider kigge med (:



4 kommentarer:

MusicIsMySecret sagde ...

IH! Du kan tro jeg blev glad! :)
Jeg har også lige meldt mig som fast læser, så du kan tælle en mere med. (Jeg fulgte altså også med før - bare på bloglovin'...)
God weekend!

Stine sagde ...

Jamen Tine det var da så lidt - du ved jo også godt at du er en af mine yndlingsbloggere. Det har jeg vist da nævnt før :)
Tak og i lige måde (:

Deer In Street Lights sagde ...

Wow! Sådan en havde jeg ikke forventet, men et stort tak skal du have! :) Hvor er det dejligt, at nogen er interesserede i det, man laver. Jeg melder mig også til (det havde jeg egentlig også tænkt, men har næsten ikke haft computer tid)

Hav en dejlig lørdag!
- Christine

Stine sagde ...

Christine - det var da så lidt :)