tirsdag, august 09, 2011

Favourite Things # 2

Daddy Edition.
Jeg er uden tvivl allergladest for mine mange breve fra min far, men dem vil jeg altså ikke lige smække op her. Bagefter dem kommer en tegning af en ræv jeg så første gang da jeg var helt lille. Jeg synes det var den flotteste tegning jeg nogensinde havde set. Min far var også genial til at tegne. Men jeg kan desværre ikke finde den.
Og SÅ kommer disse to ting. 
Den røde blyant jeg altid stjal og altid fik skældud for at have stjålet.


Og denne plade. Min far fortalte mig at det var noget han hørte da han var ung og det eneste udover klassisk musik.
Prøv lige at lyt hvor oldschool det er, haha.

2 kommentarer:

Leia Morrison sagde ...

I LOVE THE PHOTOS, they are so wonderful, I love your blog, it looks so lovely,
Maybe you could visit mine some time, maybe follow or comment x
http://circusclouds.blogspot.com/ xx
I am now following yours x

Stine sagde ...

Thank you :)
Sure, Ill go take a look !