søndag, august 14, 2011

Just Thought You Should Know

Min lillesøsters fine lagkage
Sød/sindssyg kat Charlie der ligger på lur under Kongespil i haven
Min fine kusine
Og så var der bezzerwizzer i græsset. Jeg vandt ikke.
Dejligt vejr fra mit vindue
Regnbue, yay.
Ah, Beerpong i Cafeen om tirsdagen. Altid godt.
Mine fine ting fra Tigeren. Dejlige skitseblokke, kasse til breve og G for Greve.
Min veninde og jeg leger med glowsticks og lukkertid.
---

Jeg ligger bare i min seng idag med de åndsvageste tømmerbamser og ser Lost. Igår var mit kollegium ude og spille venskabskamp i fodbold mod vores nabo kollegium. Det var super hyggeligt og vi vandt selvfølgelig. Med vores seriøse hold. Lad os ikke snakke om det useriøse hold ;)
Imorgen står den på sorggruppe og så er der snart Pride. Can't wait. Hav det godt derude (:


Ingen kommentarer: