fredag, september 23, 2011

Dear Friday, how I love you !

Ugen er gået med .. ingenting næsten!
Jeg har svinet Roskilde Sygehus til med Pernille, delt 2 flasker rødvin med Jonas og tvunget ham til at se musikvideoer hvor Michael Jackson var lækker, spekuleret i Michelles fødselsdagsgave - for den skulle være hjemmelavet. Spillet beerpong med Frigg og vundet. Spillet beerpong med Michelle og tabt. 
Haft dårlig samvittighed over ikke at kunne komme op om morgenen og glædet mig til lørdag.
-
Nu er det så fredag og jeg har lige fået bestilt pizza ind af døren, så den vil jeg nu nyde, mens jeg ser 'Little Miss Sunshine' efter anbefaling af Michelle.

Ha' en god weekend :)


3 kommentarer:

Sidsel sagde ...

Hej, synes virkelig din blog er fin. (-:

Jeg ville blive meget glad hvis du tjekkede min: http://sidselkh.blogspot.com/

Mvh Sidsel.

Amalie og Victoria sagde ...

EEEJ EN DEJLIG BLOG!! Hvor jeg virkelig elsker den! Jeg nu fast læser!!

Kig forbi:
www.smileandeatcake.blogspot.com

Stine sagde ...

Tak Victoria :)
Og jeg har skam allerede kigget forbi for lang tid siden og jeg læser også med :)