lørdag, oktober 15, 2011

Alt imens man hører 'Requiem for a dream' . Genius.

Hvor er det skønt at man skriver sin taknemlighed over 35 læsere og så kommer der lige 3 mere :)

Nå, men så er der efterårsferie. Suk. Jeg skulle egentlig være stoppet på mit tegnekursus nu, men det gør jeg gudskelov ikke alligevel. Forlænger med yderligere 6 uger i første omgang, men regner med at tage alle 20 hvis det kan lade sig gøre. Jeg elsker at være der og jeg lærer SÅ meget det er fantastisk.
Ja, men så skal jeg bare lige have 9 dage til at gå uden at fucke mit lidt bedre søvnmønster op. Det bliver en prøvelse. Jeg regner lidt med at tage ud og se veninders babyer, være lidt kulturel (lol) og lave kreative ting.
Har lige investeret i noget lækker papir fra søstrene grene der snildt kunne tegnes på med noget fedtfarve og lidt akvarel. Glæder mig til at se hvad jeg kan få ud af det. 

Nå, men har faktisk ingen spændende billeder ved hånden da mit kamera er på udlån, men har faktisk lige siddet og fundet dem frem der var på mit digitalkamera. Jeez, der er ømme billeder fra Roskilde 11.
- Og ja, det er jo ikke lige disse. De andre kan ikke vises public.
 Vores smukke cd-afspiller.
 Åha, god humor.
 Min kniv (:
 Vores naboer. Ganske underholdende.
Mine SEJE gummistøvler der altid matchede mit outfit.
Hjemmelavet visitkort med 'Bieber's Bitches - N47' og mobilnummer bag på. Vi synes hun skulle score.

2 kommentarer:

Michelle sagde ...

HAHA. Jeg havde helt glemt episoden hvor vi fik set en overkrop eller to <3 Og lidt til...

Stine sagde ...

Ja, det flyder ud i glemslen.
Ligesom vores beerbong-halløj. lol.