fredag, oktober 07, 2011

Det er hårdt at tegne !

Hver dag går med at stå tidligt op, tage i skole, tegne i 4 timer, tage hjem, holde sig vågen ved at se film eller læse, gå i caféen for at få tiden til at gå og så sove.

Jeg er meget u-inspireret. Tegner ikke hjemme og ville gerne vise billeder af det jeg laver i skolen, men det ligger jo deroppe og glemmer altid mit kamera om morgenen.
I denne uge har vi lavet en 3 dimensional installation udfra en fortolkning af os selv. Det var fandme hårdt og jeg var ikke den eneste der blev lidt små-deprimeret af det. Vi har tegnet croquis i dag og det er altså bare sjovt!

Når jeg ikke har været i skole har jeg shoppet en masse med Frigg og kunne da sådan set også godt vise det, men sådan blog er jeg jo ikke. Eller hvad?
Jeg har også købt masser af dvd film og i dag gik jeg en tur på Christiania med nogen fra skolen. 

Ja, og nu skal lave hjemmelavede burgere med Frigg og imorgen til Oktuborg fest.
Huhej hvor det går.

I kan lige få en sang jeg lytter til hele tiden for tiden. Lige til at få spat af (:
Og et lille billede af Michelle og jeg fra Barens Grand Re-opening, det er jo så vigtigt med de billeder der.

1 kommentar:

Christina sagde ...

fed blog :)

Jeg afholder forresten en konkurrence på bloggen med 3 premier fra GINA TRICOT - hvis du kunne tænkte dig at deltage :)