mandag, januar 23, 2012

Another Monday

Jeg har haft gang i en del DIY's de sidste par dage og mangler stadig lidt før jeg vil tage billeder og vise det frem. Laver endnu engang helt om på mit værelse. Det er hvad kedsomhed gør ved mig.
Er stoppet på tegnekursus. Har været der 14 uger og skulle kun være der i 6, så jeg er glad, men det er selvfølgelig lidt trist. Jeg tager tilbage når der er optagelsesprøve til Designskolen, men indtil da skal jeg selv finde på ting at lave. Suk.
Jeg skal op og hente mine tegninger (jeg kom selvfølgelig ikke afsted om fredagen, flot Stine) og så vil jeg gerne vise min udvikling som jeg synes er ret stor når jeg tænker over det. Oh well, back on track. Jeg har bla. lavet Vinylskåle og selvom jeg ved de florerer over hele le internet så laver jeg det da lige til en DIY alligevel ;)

Indtil videre må i nøjes med nogen billeder fra Krea-dag. Noget spas mig og 3 veninder fra kollegiet kører om tirsdagen med vin og god musik. Det er virkelig hyggeligt.

 Jeg er igang med min flaske der skal males og Charlotte maler et øje til mig :)
 Starter med at vi hver især begynder på en tegning og hvert 5. minut bliver den sendt videre indtil vi allesammen har tegnet 2 gange på samme tegning. Det er helt vildt sjovt. Sidste gang gik vi dog lidt mere op i at det skulle være pænt, dem viser jeg også lige senere.
Katrine med sin blomst.

Ingen kommentarer: