søndag, april 29, 2012

Kender i det når man er lidt små-depri over noget man ikke rigtig kan sætte fingeren på?
Jo, jeg er nedern over at være glad for DUDE fordi vi ikke rigtig kommer nogen vegne, men det er mest fordi jeg er forelsket i kærligheden og ikke så meget i ham! Giver jeg mening?
Men jeg savner udfordring og stimulering. 
Jeg vil gerne SÅ mange ting, men ligger alligevel bare i sengen mens dagene forsvinder og det underligste er at i går synes jeg livet var helt fantastisk. Det er flygtige følelser der forsvinder alt for hurtigt ud af kroppen og sjælen. 
Jeg trøster mig med David Bowies 'Heroes' og en masse cigaretter. Det er virkelig ikke optimalt.

2 kommentarer:

Maja sagde ...

Kender det alt for godt.. måske hjælper det at se denne her: http://www.youtube.com/watch?v=5YqMck2yZRQ Jeg bliver altid lidt gladere efter at have haft grineflip over den :)

Stine sagde ...

Hahaha, man kan jo næsten ikke høre det som andet end dansk :D
TAK :)