fredag, maj 04, 2012

The Avengers - watch it !

Nu er strømstikket til min computer røget - eller til min søsters computer. Det er så den 3dje jeg fucker op indenfor ikke særlig lang tid. Flot, Stine. Nu har jeg lånt en fra kollegiets og krydser fingre for den ikke dør i min varetægt.
I onsdags var jeg inde og se 'The Avengers'. 
Jeg kan kun anbefale den varmt videre.
Idag skulle jeg have drukket pils med Maja, men vejret ødelægger det lidt. Istedet holder vi filmaften og ser Captain America, Thor, Ironman og The Incredible Hulk. 
Overhovedet not inspireret af The Avengers :)


2 kommentarer:

Maja sagde ...

Var også selv inde og se Avengers i denne weekend :) Ved dog ikke helt om jeg er ligeså begejstret som dig ;)

Du skirver du bor på kollegie - hvilket bor du på? Overvejer selv, at ansøge på kollegier nemlig :)

Stine sagde ...

Jeg er også lidt af en superhelte-sucker :)