torsdag, juni 14, 2012

HJEMMELAVET DAGBOG

Kind of i hvert fald. 
Jeg blev så træt af min sterile moleskine. Ved ikke hvorfor, men synes bare ikke den inviterede til at jeg skrev og tegnede i den. Fra nu af skal den bruges til et projekt Maja og jeg påbegynder real soon, yay, og så vil jeg bruge denne som dagbogs-agtig-ting istedet. 
 En af mine fars gamle bøger.
 .. Og det er et DUDE citat. Wonder why det stoppede? Elsker "mænd" der ikke kan stå ved deres følelser.

Lidt mere indbydende at tage fat i, ikke?

2 kommentarer:

Katrine sagde ...

Superfed idé, som jeg ikke kan udelukke, at jeg kommer til at kopiere. Der findes ikke noget bedre end syslerier med dagbøger kombineret med inspo-tanker og lækre små scrapping-detaljer. I love it!

Stine sagde ...

Katrine, det ville da bare være fedt hvis du gjorde :)
Nej, det er bare langt sjovere og mere personligt. Har allerede lyst til at skrive i den hele tiden :)