torsdag, juli 26, 2012

ØV, AT VÆRE HJEMME IGEN

Jeg har sådan hygget mig væk fra det lille kollegie-værelse jeg efterhånden føler suger livet ud af mig.
Jeg har besøgt gode veninder, drukket pilsnere med dem og gået aaalt for sent i seng.
Solet mig, cyklet 15 km igennem græs for at komme til og fra Haraldsted-sø, tegnet med farvekridt på fortovene i Ringsted og rippet deres genbrugsforretninger sammen med Maja. 
Men ak og ve .. Nu sidder jeg her igen .. og sletter facebook-venner. Faldt nemlig over en artikel i UD&SE eller hvad fuck det hedder det der DSB blad, om en ung gut der boede i Norge somewhere, drak vand af kilderne og fangede sine egne fisk. Han omtalte facebook "Og at man så bruger meget tid på at forholde sig til andre, som ikke betyder noget for en". 
Den tænkte jeg sgu lige lidt over - også ift. mit forrige indlæg. Shit, jeg stalker mennesker på facebook nogen gange og gør mig selv helt plimmelim. Slut med det.
*
Tror faktisk jeg for 2.gang i bloggens levetid vil vise tøj jeg har købt for jeg ELSKER det. - Okay, mega random midt i det hele, men det tror jeg faktisk :)
Er det ikke smukt, høhø.

2 kommentarer:

Maja sagde ...

Jeg valgte at slette min FB profil for et halvt års tid siden.. jeg synes det var vildt belastende at læse om alle andres rejser til Macau og kontrakter med store designere osv osv.. og desuden brugte jeg også alt for lang tid på at stalke ;)

Stine sagde ...

Puha, ved godt nok ikke lige om jeg kunne slette den :) Men kan da prøve at begrænse hele showet, hehe.