lørdag, september 08, 2012

NYT LAYOUT

Kender i det når det bare roder SÅ meget i hovedet at alt andet rod bliver ulideligt?
Sådan havde jeg det med bloggen, så nu har jeg lavet det om. Har faktisk overvejet at lave mange ting om. Jeg har skrevet et nyt 'WHO?' og der skriver jeg også at jeg så gerne vil være en kreativ blog, men jeg kan ikke begrænse mig. Udover det så viser jeg aldrig det jeg virkelig godt selv kan lide (altså af det jeg selv laver) fordi tænk at få negativ kritik på det? Arghhh.. Men jeg tror jeg vil prøve at være lidt mere modig. Og så vil jeg vise ting, selvom de måske er blevet vist 1000 steder før.. for det er jo ligemeget, ikke? ;)
Ja, det var egentlig bare liiiige det. 

2 kommentarer:

Nina sagde ...

Do it, do it! Jeg kastede mig ud i det, og jeg har slet ikke fortrudt det :) Glæder mig til at følge med.

Stine sagde ...

Tak, det er jeg glad for.
Nu får vi se, gør det nok lidt i det små indtil videre. Større projekter er lidt mere nervepirrende :D