søndag, november 25, 2012

SKITSER, EN NYHED & EN SLUDDER FOR EN SLADDER























Puha, jeg sidder med tømmermænd og spiser en klam pizza, drikker masser af cola og har DrKs kunstquiz kørende i baggrunden. Håber på at høre fra DUDE, for ja, det er back on af en eller anden dum årsag.
Der var julefrokost for cafe og barmedlemmer igår og det gik helt galt, men jeg vandt da mandelgaven.
Ja, og så sidder jeg og tegner noget der skal være brugbart. Blandt andet også derfor jeg er kommet lidt
bagud med Christina som jeg skulle tegne. Grunden til det er at jeg har fået lov til at hænge nogen tegninger
op på en cafe i inde i byen. Det er først til februar/marts, men jeg skal nå at lave en masse ting indtil da.
Det er vildt spændende og meget grænseoverskridende .. men det skal gøres. Hvis jeg ikke kan hænge
dem på en cafe ja, så kommer jeg nok ikke så langt :p De vil være til salg derinde og jeg skal også have
lavet visitkort. Det virker helt underligt .. visitkort?
Nå, men jeg er meget forelsket i hende i ser på første billede. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg skal stensikkert
finde noget at bruge hende til.
Jeg er også meget forelsket i hende nedenfor, som jeg efterfølgende har rentegnet på sort (for det kan man
jo ikke se?), men jeg synes ikke det fungerer så godt med ansigtet. Er glad for hendes hår dog. Jeg skal
have fat i noget naturpapir og se hvordan det vil fungere. Ej, speaking of naturpapir. Jeg har fundet den
flotteste og smukkeste skitsebog i Tutein&Koch. Glæder mig til fredag så jeg kan spendere 97kr på den.
Jeg har jo lidt angst for skitsebøger, derfor jeg bruger de billige fra Tiger, men jeg må simpelthen eje den.
Okay, videre. Den sidste tegning er et udkast til en 'illustration' der forhåbentlig bliver flot flot flot.
Hah, så har jeg vist også fået skrevet mere end jeg plejer. Kan i have en god søndag, selvom det er lidt
sent, men så ellers en god mandag (:











































7 kommentarer:

Signe sagde ...

Jeg er lidt tosset med hende på nr. 2 billede. Får flere forskellige associationer, og hun ligner en, hvis historie er spændende. Måske er hun lidt hærget? slidt? haft et hårdt liv? Måske har hun bare kærestesorger in the moment og drukket et par glas med rødvin for meget. - Hvad tænker du selv med hende?
Se nu kommer jeg vist også lidt med en sludder på en sladder :)
- God søndag selv! K.h. Signe / girlslovefood.

Signe sagde ...

*sludder for en sladder

Stine sagde ...

Det er dejligt du også kommer med en sludder for en sladder :D
Sjovt, jeg har faktisk selv tænkt lidt over det og ligepludselig kom 'det melankolske menneske' til mig. Giver det mening for dig?
Jeg synes hun ser lidt sørgmodig ud, men alligevel ikke på den sørgelige måde .. giver det mening? Vil meget gerne høre hvad du synes :)
Og ja, hun har nok fået lidt rødvin indenbords ligemeget hvad, haha :p

Signe sagde ...

God titel. Ja haha, helt bestemt. Hun er ikke dybt depressiv-sørgelig at se på, men bare lidt dekadent, lidt hærget og tænksom.

- Signe/ girlslovefood

hende C.. sagde ...

ih hvor spændende for dig! hvor må de være en stor anerkendelse :) og visitkort? snart bliver du set som den kunstner du er!
du har ret, hende den første er skide speciel på den betagende måde.
og jeg elsker hvordan hende den anden er blevet i farver. det hvide markante hår, ja bare det hele ved hende er godt lavet!

Lea sagde ...

Hej Stine! :)

Hvor er du dygtig. Jeg kan så godt lide stregtegninger - sort på hvidt. Det er så dejlig let at forholde sig til, og bevarer stadig en masse mystik. Du fik helt inspireret mig til selv at gå i gang!

Mange tak for dine kommentarer på min blog forresten! Det har været hyggeligt at læse rundt på din blog , og jeg kommer helt sikkert retur. :)

Mange hilsener fra
Lea fra leaslirumlarum.com

Stine sagde ...

Signe: Cool, så holder jeg mig til den .. Lidt endnu i hvert fald :)

Christina: TAK! Du er sød! Nogen gange så sød at jeg ikke helt ved hvad jeg skal sige, hehe :D
Uh, er glad for du liker håret, kan nemlig også godt selv lide det :p

Lea: Ej, tusind tak! Det er en kompliment der vil noget, altså at du selv fik lyst til at gå i gang :)
Og dejligt du vil komme retur, jeg følger i hvert fald glædeligt med hos dig :)