søndag, november 04, 2012

TV-SERIE ANBEFALING - HOUSE MD.

Jeg er ikke særlig meget til tøsede læge-serier, derfor er jeg specielt vild med House MD.
Serien er klart på min top 3 sammen med Fringe og Glee og de skændes allesammen om at være nummer 1, men det kommer an på humøret.
Jeg ved godt House lige er sluttet med 8. sæson, men så kan man jo glæde sig over 8 sæsoner er tilgængelige hvis man ikke har fået set det endnu. Jeg har ikke selv set sidste sæson, jeg gemmer den til næste år, de sidste mange år har jeg nemlig købt når der udkom en ny, og jeg ved jeg ville blive sur på mig selv over at have set finalen på en lille grim computerskærm.
Jeg blev færdig med sæson 7 for nogen uger siden og begyndte så forfra og er pt. igang med sæson 3, det er vanedannende det skidt.
Serien handler om Dr. Gregory House der er head of diagnostics på Princeton Plainsboro Teaching Hospital i Princeton, New Jersey. Under sig har han (i starten) Foreman, Cameron og Chase (mums) og selvom der er nogen udskiftninger undervejs, så har han altid 3 læger på sit hold. De tager sig af de sager andre læger har givet op på. Den største grund til at se House er selvfølgelig the man himself. Hugh Laurie er intet mindre end fantastisk som House, og fordi det ville være alt for besværligt at beskrive hvorfor (meget kompleks mand) så har jeg fundet en video.
Hvis du ikke har set serien, så kom igang! Og det er faktisk næsten en ordre.

2 kommentarer:

Sofie aka Fluffy sagde ...

Uf, jeg elsker også House! :) x

Stine sagde ...

SÅ forståeligt ;)