torsdag, november 15, 2012

YNDLINGS-BLOGS


Hverdagsliv med sød kat Jimmy, Svampebob Firkant, Tv-serie anbefalinger, Bog-anbefalinger (især Stephen King), ugler og en masse mere. Music Is My Secret er den hyggeligste hverdags-blog jeg kender.






















        Når det gælder bloggere der tegner så er der efterhånden rigtig mange spændende, grunden til jeg vælger VIFTRUP er fordi hendes tegnestil ligger så langt fra mine egen at der er sjovere at følge med i.
Udover flotte tegninger er der masser af tøj, genbrug og flotte billeder derinde.





















Thoughts in Frames er uden tvivl den fotografi-blog jeg er stødt på der har mest potentiale og det er 
næsten en skændsel at Freja kun har 10 læsere. Alle hendes billeder er gode og sætter virkelig tankerne
i gang - i hvert fald hos mig.

Bare lige fordi, så er her lige lidt flere kreative blogge der burde have noget lovin'.

2 kommentarer:

V. sagde ...

Uha, tak for "shoutout"!! :-)

Viveca // Stains of Paint

Stine sagde ...

Det var så lidt :)