søndag, december 02, 2012

EN BLOG & EN FACEBOOK SIDE

Jeg begynder sgu at skrive centreret igen, selvom jeg synes det er grimt, så er der for meget bøvl med billederne når det er venstrestillet. Ja, det var så ikke lige det jeg gerne ville snakke om, men altså.
Du skal besøge en blog. En blog min veninde Charlotte har. Der er kun et indlæg, så du tænker måske "Øhh hvorfor skal jeg læse den, når jeg ikke ved hvad hun skriver om?" 
- det skal du fordi jeg ved at Charlotte er et kreativt rodehoved, og jeg er slet ikke i tvivl om hendes blog bliver spændende. Jeg behøver ikke vente med at anbefale, og nej, jeg anbefaler ikke fordi hun er min veninde, men fordi hun er inspirerende.
Ja, og så noget med en facebook side. Det er fordi jeg har lavet en. Ikke til bloggen, det er lidt unødvendigt, næ, til mine tegninger. (Charlotte tvang mig) Den hedder DON'T DRAW CATS (som bloggen måske eller måske ikke skifter navn til på et tidspunkt) og hvis du har lyst, så ville det være fedt hvis du likede, mens jeg prøver at nosse mig sammen til at gøre siden public for mine venner. Jeg har altså lidt angst når det handler om det jeg tegner, og tanken om at folk jeg kender sidder og bedømmer mine tegninger? ARGHH.. Desuden ved 80% af dem ikke at jeg tegner. Nå, nok om min angst .. Istedet for får i et billede fra Charlottes blog, som jeg personligt gerne ville have hængende på væggen.

2 kommentarer:

vanadisbagskyerne sagde ...

Kender udmærket godt det der med venner og blog og facebook profiler :) Det er heller ikke særlig mange af dem jeg kender, der ved hvad min blog hedder eller at jeg tegner, men jeg kan godt lide det sådan. Facebook er egentlig noget lort, for alle kan stalke hinanden. Bloggen og mine tegninger er bare lidt for privat til at alle mine bekendte fra folkeskolen for 10 år siden, skal være en del af det. Det vil jeg helst selv gerne styre, i hvert fald blandt dem jeg kender, for den er jo offentlig, så alle kan jo kigge forbi hvis de vil. Ved ikke om du kan følge mig? Kan i hvert fald sagtens forstå hvordan du har det :)

Stine sagde ...

Jeg kan sagtens følge dig :)
Nu har jeg så slettet de fleste venner for noget tid siden - næsten 300 :O Så det hjælper lidt på. Jeg har inviteret lidt venner, men ikke så mange. Tror egentlig jeg er mest bange for at folk tænker "øhh okay, Stine? pff" . Det ville være nedern :/
Hah, de fleste ved heller ikke jeg blogger. Så skal man høre på dumme kommentarer.