tirsdag, marts 26, 2013

Øh hej?

Okay, at skulle skrive dette indlæg er lidt ligesom at skulle kontakte en ven du har ignoreret i 3 måneder. Jeg har bare ikke haft lyst til at snakke med dig! Ej, det passer ikke.. men lige pludselig var der gået så lang tid at jeg ikke vidste hvordan jeg skulle komme i gang igen.
Ærligt, så ved jeg heller ikke om jeg er det.
Jeg er jo begyndt på KEA og jeg elsker det. Dvs. ingen Designskole hjemmeopgave til mig snart, jeg har slet ikke lyst.
Jeg krydser dog alle de fingre jeg har for at Fashion Avec Nanna kommer ind så hun kommer til KBH og hun kan crashe min fredagsbar (og omvendt, der er jo arkitekter), men jeg tror slet ikke jeg behøver krydse noget, hun skal nok komme ind alligevel.
Nå ja okay, nok om hende.
Jeg ved slet ikke om folk læser med herinde længere? Findes i derude? HALLLLLLOOOO?!
Jeg vil meget gerne skrive om studiet (multimediedesigner, for at genopfriske) og så har jeg faktisk allermest lyst til at smække 45.000 musiknumre op og vise alle de glimmerting jeg har erhvervet - dvs. primært tøj og en sød pige sagde til mig til sidste fredagsbar at jeg var rock'n'roll - YES!!! Så var jeg lykkelig.. lige indtil jeg sad og tudede og kan ikke engang huske hvorfor. Det har været stressende med social fobi at starte studie. og ADHD. Men jeg er kommet med i fredagsbaren og så vidt jeg ved er jeg den eneste fra 1.semester. Det er jo ikke helt retarderet. Jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal skrive nu. Jeg har lyst til at spille songpop og se Gossip Girl (igen).

Anyways, lyt til dem her og bliv glad i låget ligesom mig. Det virker. Jeg sværger.


.. Og ja, den originale Thunderstruck er selvfølgelig bedre, men den her er fandme party. Vidste i i øvrigt godt at den originale slet ikke ligger på spotify? Det fandt vi ud af efter en fredagsbar, hvor vi mega stive havde sunget med på et coverbands version og synes det var såååååå fedt. Fail.

4 kommentarer:

hende C.. sagde ...

hahah elsker starten. dejligt at du er tilbage Stine!

savner stadig det billede du ville tegne af mig, selvom du sikkert har glemt det :-)

Stine sagde ...

Tak :) Jeg har skam stalket dig selvom jeg ikke selv har været i gang :D

Åh, I know. Men kan slet slet slet ikke overskue det lige nu. Har faktisk bestillinger jeg slacker på. Det er ikke så godt. Du er dog ej glemt, der går sikkert bare lige 6 måneder, haha.

hende C.. sagde ...

hahah, ja okay. glæder mig til om 6 måneder hvor jeg får en mail hvor der står at jeg er færdig!! <3 hæhæhæ

Amanda sagde ...

ah du skriver i sådan et dejligt "toneleje" (hvis du forstår) :D