torsdag, januar 19, 2012

New Pictures From My Little Room

Behøver man have ryddet op før man tager billeder af sit værelse?
Så der ikke lige ligger en skrivebordshalløj og tørrer og en pizza på gulvet? Haha .. Oh well.
Jeg hygger mig i min lille hule og lyskæden laver simpelthen det hyggeligste lys når der er mørkt udenfor.
Og så har jeg fjernet alle mine elskede dvd-film. De fleste anyways, men de fyldte bare så meget på reolen. De fleste tv-serier har fået lov til at blive dog, men der er langt fra det her til hvordan det så ud tidligere jeg flashede værelse her.

7 kommentarer:

Michelle sagde ...

Du fandt søreme en plads til dine stearinlys, kan jeg se :)

Stine sagde ...

Jaja, jeg kan det lort ;)

Mathilde sagde ...

Det ser hyggeligt ud! :)
Muse<3

Stine sagde ...

Det er også vældig rart .
Åh ja Muse . De er dejlige :)

Jeannie Munk sagde ...

Virkelig skøn blog du har. Jeg tænkte på om vi skulle følges ad?
- Jeg er ihvertfald fast læser hos dig nu (-:

Min blog er: http://jeanniemunk.blogspot.com/

Sandra sagde ...

Ser rigtig hyggeligt ud! :-)
Og dejligt at vide at jeg ikke er den eneste der nogle gange har meget underlige ting liggende på gulvet, som egentlig ikke hører til inde på værelse :-D haha

kram
/ universbys.blogspot.com
Kig forbi, har lige nu en give away igang!

Stine sagde ...

Jeannie: Mange tak og jeg vil da kigge ind hos dig :)

Sandra: Jamen dejligt at vide jeg ikke er den eneste :) Og tak.