tirsdag, januar 17, 2012

Tv-Serie Anbefalinger

Hvad skal man få tiden til at gå med i julen og efterfølgende når ens computer ikke gider gå på google? Man skal da catche op på sine tv-serier. Derfor er der blevet set meget Glee, CSI & House Md. Men hvad så når man er træt af dem? Ja, så må man finde nogen nye og dette er de 3 bedste imo.
Grimm - Jeg havde faktisk ikke set af den snart ville blive vist i tv vist nok på 3+, men jeg foretrækker også at kunne se flere afsnit i træk. Den er ikke så langt inde i 1.sæson (vist nok til afsnit 8) og nørj hvor går tiden langsomt når man bare gerne vil videre.
Serien handler om Detektiv Nick Burkhardt der ligepludselig en dag begynder at se underlige ting, folks ansigter forvrænges og ikke til det flottere. Han finder ud af at han er en 'Grimm' og de ting han ser er mytologiske væsener han kun troede fandtes i eventyrene. 
Man aner med det samme en konspiration og det er dejligt at man ikke skal vente i evigheder på at historien begynder at gå i gang, tilgengæld er nogen af personer stadig meget flade. .. Og så er der Monroe (som man næsten selv skal finde ud af hvem er). Jeg elsker ham allerede og håber at se meget mere til ham.
Once Upon a Time - Efter at have bitchet over Jennifer Morrisons Cameron slår op med Chase i House MD - Øv hvor blev jeg gal, svor jeg at jeg ikke ville kigge på hende længere, men nej.
Jeg kan ikke rigtig finde ud af en ordentlig formulering til den her (eller de andre, but I tried) så jeg stjæler fra imdb. "Emma Swan gets the surprise of her life when Henry, the son she gave up 10 years ago, arrives on her doorstep. Returning the boy to his adoptive mother becomes complicated when Henry reveals a stunning theory to Emma. Everyone in Storybrooke, Maine is a fairytale character under a curse, and Emma - as the long lost daughter of Snow White and Prince Charming - is the one who can save them all. The story unfolds; interweaving scenes of the drama in the sleepy New England town and the the inhabitants' past lives in the world of fairy tales. The timeless battle of good vs evil is ready to begin again."
Game of Thrones - Selvfølgelig skal den også med. Det er længe siden jeg har slugt en serie så hurtigt. Hvert afsnit varer lige godt en time alligevel føles det som om der kun er gået 10 minutter når hvert afsnit er slut. Jeg er forelsket og jeg er forelsket i Daenerys og Khal Drogo (kig op).
Jeg behøver vist ikke sige så meget, da de fleste nok kender den, men her er så endnu en anbefaling hvis du stadig ikke er kommet igang med den.

3 kommentarer:

Frida sagde ...

Hej, fed blog du har!!:-)
Kig forbi;
http://frida-wellthatsme.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Jeg har aldrig hørt om de serier. Ved ikke lige om de er noget for mig, men skal de lige tjekke dem.. :)

Stine sagde ...

Det burde du helt sikkert :)
Jeg skulle måske lige have linket til imdb .. Oh well !