torsdag, juli 14, 2011

All Good Things !


Jeg får set en masse film for tiden nu Blockbuster kører deres 5 premierefilm i 5 dage for 150kr.
En af dem jeg har fået med hjem er 'All Good Things' fra 2010.
Historien er løst baseret på begivenheder der fandt sted mellem 1971-2000. Den handler om David Marks (Ryan Gosling) der møder Katie (Kirsten Dunst) i 1971. De bliver hurtigt forelskede og der går heller ikke lang tid før de er gift. Alting er som de skal være indtil David begynder at arbejde for sin far. De glider fra hinanden og Davids opførsel bliver mærkeligere og mærkeligere. Det hele kulminerer i 1982 da Katie forsvinder. Jeg vil ikke sige så meget mere om handlingen, da det ofte kan ødelægge en god film at have fået for meget givet på forhånd. Og det er en god film, selvom den kan virke lidt rodet til sidst. Der er den helt rigtige 70'er stemning og filmen er visuelt flot. Derudover spiller begge hovedroller super fint. Kirsten Dunst er faktisk fantastisk i denne film og jeg vil vove at påstå at nogen af scenerne er en Oscar værdig. Jeg er normalt slet ikke fan af hende, men det virker virkelig som om et par år ude af søgelyset har gjort hende godt.

1 kommentar:

Fashion Cappuccino sagde ...

I'm a big fan of Kirsten Dunst! Can't wait to see this movie although I think it's been out for a while now. xoxoxoxo