fredag, januar 27, 2012

Lidt om Blur, Designskolen og Spam

Lige nu sidder jeg og hører Blur mens min søster ser One Tree Hill og det her er 6. indlæg idag. Oh God at være hjemme hos sin mor der har et Tv der ikke virker. Håber i kan tåle min seriøse spamming, men jeg er alt for utålmodig til at gemme nogen af indlæggene til en tør dag. 
Imorgen - eller i dag - tager jeg ud på Design Skolen på Holmen og kigger på deres og Arkitektskolens afgangs-udstilling- jeg glæder mig til at se hvilke ting der sprunget ud af hovederne på de kreative mennesker. 
Og så kunne det være fedt at falde i snak med nogen der kunne fortælle lidt om hvordan det er at gå derude. Måske jeg tager kamera med, i så fald viser jeg billeder. Ellers er planen bare at drikke i weekenden. As usual. Åh det søde kollegie-liv. Håber i får en god weekend derude :)

8 kommentarer:

Julie Schultz sagde ...

Jeg er helt vild med din blog, og ville være taknemmelig hvis du smed en kommentar på min!
Jeg er nu fast læser af din og håber du også vil blive af min?
Ps. lækre glas, hvor er de købt?
/// juliekempelschultz.blogspot.com

Stine sagde ...

Tusind tak hvor er det dejligt at høre :D
Jeg kigger ind til dig .
Og glassene er fra Søstrene Grene :) De er købt i December.

Mathias Eis Schultz sagde ...

Tak fordi du har lyst til at følge mig :)

/Mathias

Stine sagde ...

Jamen det var da så lidt :) Du tager jo knaldgode billeder og er allerede anbefalet videre :)

Unknown sagde ...

Hej søde Stine!
Tak for din DEJLIGE kommentar på min blog. Nok den sødeste jeg NOGENSINDE har fået! :)

Unknown sagde ...

PLEASE, tag kamera med og fortæl hvordan det er!!!! please ? ;)...

TAK.. :D

xx Nanna

Stine sagde ...

Joanna, ej tusind tak. Nu blive jeg jo helt glad :) Men du fortjente sgu at nogen lige sagde noget.

Nanna, jeg har allerede været der og blev faktisk helt i tvivl om om jeg måtte fotografere så jeg lod være. Men men men . jeg skal derind med en ven der går på arkitektskolen her i næste uge så der lover jeg at tage lidt billeder. ellers udenfor og på selve skolen. men det var suuuuper nice at være der og virkelig mange nice ting. desværre synes jeg virkelig der kun er hipster typer og dem er jeg lidt bange for.

Unknown sagde ...

hipstere er sku også lidt skræmmende ;).
men tusinde tak, det ville være cool hvis du kunne få et par billeder :D