tirsdag, februar 14, 2012

Forever Alone Day !

Min søde veninde Frigg spåede at dette ville være mig på Valentines Day :( Turns out she was right .
Ham der jeg har skrevet med på det sidste holdt ligepludselig op med at skrive. Jeg hader fyre. Eller nej, men .. Ikke fordi jeg forestillede mig der skulle være noget vildt i det, men der var vel en grund til jeg øvede mig på frække sms'er - HAHA . Så jeg har holdt Forever Alone Day med Frigg. Eller vi har lavet køkkenformændsting. Og så har jeg meldt mig ind i Festudvalget. Nizzle, så der var jeg til møde idag.

Ja, jeg har ikke så meget at sige. Er lidt dårlig til at opdatere, mit hovede er et helt andet sted. 

.. Og det her er så min fantastiske Valentines Day sang. Yihaaa.

2 kommentarer:

Sandra sagde ...

Bare rolig, du er ikke den eneste der er "Forever alone" :-D Men det går jo nok, synes det er lidt noget pjat med valentines dag, hvis man har en kæreste skal man jo ikke kun gøre noget godt for hinanden den ene dag, men hver dag :-))

kram
/ universbys.blogspot.com

Stine sagde ...

Årh det er rart at vide :D
Nej, du har ret og det hele er lidt noget pjat :)