søndag, juni 24, 2012

RAIN MAKES THE WORLD QUIET - NOT MY MIND

Jeg nyder regnvejret. 
Rydder op, planlægger tøj til Roskilde - klipper og syr i det, tegner, skriver i dagbog, klippe/klistrer, ser MJ på TV3, hører WhoMadeWho, ryger cigaretter, drikker cola og overvejer hvilken respons jeg skal give DUDE (som jeg troede ignorerede at jeg havde skrevet og sagt jeg var ked af vores skænderi, men som faktisk har skrevet 4 (!) gange de sidste 2 uger og sagt han var ked af hvis jeg var så sur på ham, facebook har bare ikke vist mig dem før i fredags!! Shit, hvor jeg hader facebook nogen gange)
.. Og jeg troede jeg ikke kunne multitaske? 
Håber i nyder den stille regnvejrs-søndag også.

1 kommentar:

Anna Nielsen sagde ...

Rigtig god blog!
Jeg har lige oprettet en ny blog, måske du vil følges?

www.annakdnielsen.blogspot.com