tirsdag, oktober 30, 2012


Jeg leger i gimp, og ville ønske der rent faktisk fandtes sådan en festival .. 
Gør der det?
Tja, og så hører jeg selvfølgelig også "Dance of the Sugar Plum Fairy" fra Nøddeknækkeren. 
Jeg glæder mig lidt (meget) til jul, det er sygt stenet, men jeg er vel ikke den eneste, er jeg? :)

Skrifttypen synes jeg i øvrigt er vildt fed, den hedder St. Nicholas og jeg har fundet den inde på DaFont.










Jeg tror de fleste kender den, men måske ikke lige ved hvad den hedder, anyways, lyt her, den er god.

2 kommentarer:

Freja sagde ...

Tusind tak for din kommentar på min blog - det er sådan én, der virkelig varmer!

Synes din blog her er rigtig fin og hyggelig - vil klart følge med! :)

http://photographyfrejalyngbo.blogspot.dk

Stine sagde ...

Er glad for du blev glad, du er også røget på min blogroll :)

Tak.