tirsdag, juli 31, 2012

TOOLS OF THE TRADE


 Jeg bruger mange forskellige ting, men disse er et must og stort set altid med mig når jeg bevæger mig væk fra kollegiet i længere tid.

1. 125 eller 180g's papir fra Schut. Det er virkelig lækkert og så er det ret billigt i forhold til andre mærker.
2. Flydende blæk. Normalt bruger jeg en bambuspind til at tegne med det, men den havde jeg lige glemt her.
3. Artliner 0.3.
4. Akvarel fra Rowneys. Den har de 3 standardfarver der blandes til alle farver - Karminrød, Citrongul og Preussisk-blå.
5. Staedtler blyant i 4b eller 3b. Jeg har prøvet en masse forskellige blyanter, men er gladest for disse og når det er i 3b/4b kan man både lave bløde og hårde skygger.

Er det helt håbløst kedeligt at høre om? :) haha.

3 kommentarer:

Anne-Dorthe sagde ...

Wow!!! Hvor er de tegninger smukke!!!
Rigtig fin blog!

Knus AnneDortheAndersen.dk

Hannah sagde ...

Hvor tegner du bare pisse godt, altså! Imponerende!

Hannah
ilikemondays.blogspot.com

Stine sagde ...

Tusind tak begge to :)