fredag, november 23, 2012

DET ER FREDAG AFTEN OG JEG ER I DIY HELVEDE























































































Virkelig!
Har malet på lærred og sat et gammelt smykke på, jeg synes det er flot.
Spraypaintet sne på nogen gamle krukker, spraypaintet sølv på kogler, lagt dem ned i og toppet det fyrfadslys.
Spraypaintet en gren og hængt gamle smykkevedhæng på. Den står i min nye fine metal reol.
Fundet gamle clips-øreringe og sat dem på mine Converse. Det er så grimt at jeg elsker det.

Jeg er totally in the mood. Har i nogen genius DIY's jeg bare må lave? :)

4 kommentarer:

Mille sagde ...

Tak for din hilsen hos mig - så fandt jeg herind til dig - FEDT, glæder mig til at følge dig! Håber vi blogges ved! kh mille

Stine sagde ...

Tak tak Mille. Hyggeligt du gider følge med herinde også. :)

vanadisbagskyerne sagde ...

Kan vildt godt lide lærredet og lysestagerne :) Hvad med at lave en lysestage alla den her http://kreablokken.blogspot.dk/2012/11/lys-og-glade-dage.html eller at male på sten? Eller flette en pung af papir? http://www.genbrugblirguld.blogspot.dk/p/tasker.html

Stine sagde ...

Arh, jeg tør ikke rode mig ud i at flette noget, haha .. Men de der flotte lys du har lavet var en god ide at rode sig ud i, de er mega nice :p Tak for tip.