søndag, december 02, 2012

HARVEY'S IN THE SKY WITH DIAMONDS AND HE'S MAKING ME CRAZY

Jeg har ikke blogget i en lille uge, nogen gange er det der med at tage billeder og skrive lidt for uoverskueligt.
Lana Del Rey er på repeat her i hytten (overskriften, ville faktisk helst skrive første linje fra sangen cola, men lyt til den og forstår hvorfor jeg ikke gjorde, haha), mens jeg tegner, planlægger og snakker alle mulige projekter med søde Charlotte. Det er dejligt inspirerende.
Jeg vil egentlig lige sige TUSIND TAK for alle kommentarene i skriver for tiden, det er virkelig virkelig fedt og dejligt med to-vejs kommunikationen og at i bare siger jeres mening ! 
Sorry, jeg er så slow til at respondere nogen gange :p
Så blev det 2.December og nu skal vi være i julehumør, sneen hjælper. 
I går var jeg til Finders Keepers med min veninde og jeg fik købt to ting. Jeg er lidt nærig med pengene i denne måned da jeg skal til Berlin i julen, men det var to rigtig fine ting.
Denne fine illustration af Camilla Konradsen,
Denne fine hæklede(?) ting af Unknown. Synes den er sød OG creepy samme tid.
Jeg er dog ikke så nærig at jeg ikke skulle have fat i den skitsebog jeg snakkede om. 
Plus de andre fine ting. Guld blæk, ja tak! 
Og den sorte tusch i venstre side er en glimmer tusch. Twinkling like stars, siger den <3

Og så bliver jeg lige nødt til at vise jer mit lille hjørne, bare fordi.
Sådan her ser der ud efter jeg har rykket rundt, hængt (eller smidt på gulvet) julepynt op. Jeg elsker det. 
Det ser lidt rodet ud, men det er det slet ikke in real life. Det er hyggeligt. :)

Ingen kommentarer: