tirsdag, november 27, 2012

FILM JEG SYNES DU SKAL SE #5

DE URØRLIGE
Fantastisk film! Det er det første jeg må sige! Fuldstændig fantastisk ..
Jeg tog med min mor og søster i biografen igår for at lave noget andet end at sidde og være deprimerede
derhjemme. Det var dem der havde valgt filmen, og jeg havde faktisk ikke hørt om den før, selvom den
åbenbart bliver snakket ret meget om?
Jeg havde af god grund ingen forventninger og havde ikke engang set traileren.
Jeg var solgt efter .. hm, 2 minutter. Hele biografen sad og skraldgrinede for det meste, og så var der os der
sad og tudede lidt engang imellem også. Jeg kan nemlig ikke helt styre tårekanalerne når folk er taknemmelige over at andre har lyst til at være der og gøre noget for hinanden.
Det er lidt Hollywood engang imellem, men det gør absolut ingenting, det er sofistikeret Hollywood. Og så er
jeg altså blevet lidt forelsket i Omar Sy der spiller Driss. Hot chocolate, haha.
Hvad filmen handler om, hvis du ligesom mig er lidt bagud, kan du se her - og bagefter kan du så gå direkte ind på kino.dk og bestille billetter.
Det er virkelig lang tid siden en film har fanget mig så meget.

Hov, og så har den i øvrigt et fantastisk soundtrack.

2 kommentarer:

Shiva sagde ...

Jeg har været ind og se filmen, den er helt utrolig god :-)
Jeg har en giveaway kørende, som jeg håber, du vil deltage i :-)
http://bydaydreamer.blogspot.dk/2012/11/giveaway.html

Stine sagde ...

Ja, det er den virkelig! :)
Nu ved jeg ikke om jeg kan nå noget, men jeg kan kigge forbi :)