søndag, juli 31, 2011

Black Swan

Så fik også jeg set den film. Jeg har set mange film på det sidste. Som i virkelig mange og et par stykker vil jeg dele med jer senere, men den her fangede mig virkelig .. slet ikke
Jeg synes den var kedelig og alt det den får ros for ser jeg overhovedet ikke i den. Den var visuelt okay, ikke noget banebrydende og ikke noget der i hvert fald ikke er set en million gange flottere i så mange andre film. Hovedpersonen Nina havde jeg virkelig svært ved at kunne lide og jeg havde derfor heller ingen sympati for hende, hvilket også gør det svært at investere sig følelsesmæssigt. Hun ændrer sig overhovedet ikke igennem filmen (bortset fra hun bliver mere og mere sindssyg), men hun har ingen bemærkelsesværdig udvikling og så ligepludselig springer hun ud som Sort Svane? Jeg køber den ikke.
Og uhyggelig siger du? Igen, jeg ser det ikke. Det var klassiske 'BØH' moments som overhovedet ikke virkede, dertil var de alt for forudseelige. Den ene kliché efter den anden. 
For mig var denne film 3.5/10.
På et mere useriøst plan så var Mila Kunis det eneste spændende ved denne film.

2 kommentarer:

Stine sagde ...

Synd, at du ikke kunne lide den. Jeg synes virkelig godt om den, men jeg tror også, det hænger meget sammen med, at mine forventninger til den var meget lave.

Stine sagde ...

Det kan jeg godt sætte mig ind i, men jeg tror ikke rigtig jeg havde nogen forventninger til den. Jeg er ikke særlig glad for Aronofskys film i det hele taget, så jeg skal måske bare undgå hans film :)
Men tak for kommentaren. Du må meget gerne dele hvorfor du synes godt om den hvis du har lyst? :)